შეფასება მნიშვნელოვანი კომპონენტია პროექტში, მის საფუძველზე ვახორციელებთ პროექტში ცვლილებებს მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით, ვახდენთ დიფერენცირებას, ამასთან მასწავლებელმა უნდა დაგეგმოს დიფერენცირების პროცესი წინასწარ, რომ პროექტის განხორციელებისას იგი იყოს ფასილიტატორი.
მერვე დღემ საინტერესოდ ჩაიარა განვიხილეთ განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეებისა და ნიჭიერი მოსწავლეების სწავლება პროექტებით სწავლებისას .კიდევ ერთხელ დაწვრილებით განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების ელემენტებს პროექტებით სწავლებაში.
ტრენინგის მესამე დღეს შევისწავლეტ პროექტის დაგეგვმა. სტანდარტის გათვალისწინებით მიზნის ფორმურილება.საკვანძო კითხვების ფორმულირება განახლებული ბლუმის ტაქსონომია,რასაც გამოვიყენებ პროექტის მიზნების გაწერისას
ტრენინგის მეექვსე დღე საინტერესო და ნაყოფიერი აღმოჩდა შევქმენით მოსწავლის ნიმუში ასევე შევქმენით მოსწავლეთა შეფასების ფორმები განვიხილეთ სავარაუდო ნაშრომისა და სასწავლო პროექტის გეგმა.
საინტერესოდ ვიმუშავეთ წყვილში. მომწონს შენი პროექტი, რაც მოსწავლეებში გამოიწვევს ინტერესს ხალხური მუსიკის და ინსტრუმენტების მიმართ.
ReplyDeleteმომწონს შენი პროექტი.მოსწავლეებს ძალიან მოსწონთ ხალხური მუსიკის ინსტრუმენტები და ყოველთვის მოხარულები იქნებიან ,რომ გამოიიყენონ ისინი პრაქტიკაში
ReplyDeleteშეფასება მნიშვნელოვანი კომპონენტია პროექტში, მის საფუძველზე ვახორციელებთ პროექტში ცვლილებებს მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით, ვახდენთ დიფერენცირებას, ამასთან მასწავლებელმა უნდა დაგეგმოს დიფერენცირების პროცესი წინასწარ, რომ პროექტის განხორციელებისას იგი იყოს ფასილიტატორი.
ReplyDelete